//ORANGE CRUSH.

Support...






Credits


Skin by: Lettha Kyra
Images: TFN
Background: Cutesecrets

Dont remove the credit !

Aku & Dia =,=

0 Note[s]




Tumblr Photography






Assalamualaikum , 


Alya harini mood tak berape .. Sedih + Gembire = SedihGembire . Okey , nampak tak tajuk yang tertera di atas ? haa  , itu adalah tajuk yg paling pelik aku penah tuliss . Aku gadohh ngn dia lagi laa . Hurmm , ni semua dia punye pasal ! Dia yang mulekan dulu . Dulu dah mintak maaf , dua minggu lepas tu .. Gadohh balik .. Haishhh kali ni dia ejek aku suke tutt tutt pulak ! Orang lain daripade yang lain . Okey lahh .. ni dia carta alir nye : 


Aku ngn dia macam biase 

Tetibe ade org bagutau dia yang aku kekononye suke si tutt tutt 

Gadoh sampai 2 Bulan 

Baik dalam mase 2 Minggu 

Gadohh balik 

Hahaha , siap ade carta alir pulak tu ... Hehehe . K arr, stop here . Booobooy <3






« Older posts | Newer posts»