//ORANGE CRUSH.

Support...






Credits


Skin by: Lettha Kyra
Images: TFN
Background: Cutesecrets

Dont remove the credit !

Coke and Sundae :)

1 Note[s]







Tertiba jer tadi kaki novel send email cakap ada novel baru..huhu..teruk la gedik2 nak bukak baca...baca petikan dlm novel pon dah lompat gedik2 best tau..Nah uol baca kat bwah sedikit petikan die ok

"Jangan menyibuk hal luar dan dalam kain orang!Itu aku punya sukalah. Kau patut jaga je luar dan dalam kain kau!"
"Aku tak pakai kainlah Yan. Aku pakai seluar."Mengekeh Syakir ketawa. Azyan mencebik. Kurangasam punya lelaki.

 Apa nak lagi..ok2 sebab zaza baik hati nah la lagi
"Aku bagi kau pilihan Cik Nur Azyan. Kau nak diheret atau didukung. Kalau pada akulah kan aku lebih suka dukung kau."
"Dua-dua tak hingin! Dah-dah aku nak balik!" Azyan menyeringai. Kau paksa aku macam mana sekalipun aku tidak akan masuk kelab teater yang menggelikan itu! Tidak!
Alya ade dia punya cerita, nak tengokk? Tekan sini : Coke and Sundae 

Enjoyy ! :)




« Older posts | Newer posts»